• Biuletyn Informacji Publicznej Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie

Nauczycielu! Skorzystaj
z naszej oferty i zgłoś
się na nasze szkolenia

slide1.png

Nasze pozostałe usługi

Wierzymy w to, że zdobywanie wiedzy może być niezwykle ciekawe i inspirujące. Posiadamy wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu różnego typu szkoleń

Uczymy się przez całe życie


Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie nieustannie wspomaga nauczycieli i innych pracowników oświaty w procesie kształcenia ustawicznego.Dysponujemy odpowiednią bazą i wyposażeniem zapewniającym realizację celów szkoleń. Stanowią ją:

  • wykwalifikowana kadra nauczycieli i konstantów, nauczycieli i doradców oraz innych osób współpracujących z ośrodkiem
  • Odpowiednio wyposażone i przygotowane do zajęć sale w tym pracownia komputerowa ze stałym dostępem do internetu

Najbliższe szkolenia

Szkolenia Rad Pedagogicznych

 

Szkolenia Rad Pedagogicznych

 

Przedstawiamy Państwu propozycję tematów szkoleń rad pedagogicznych. Program szkolenia może zostać indywidualnie dopasowany do potrzeb szkoły lub przedszkola.

Proponowany przez dyrektora szkoły w zgłoszeniu termin szkolenia wymaga uzgodnień z konsultantem odpowiedzialnym za dany cykl szkoleń. Czas trwania szkolenia, forma szkolenia oraz szczegółowy program ustalany jest indywidualnie. Odpłatność za jedną godzinę lekcyjną dla grupy do 20 osób wynosi 250 zł, dla grupy powyżej 20 osób wynosi 350 zł, natomiast dla grupy powyżej 30 osób wynosi 550 zł. Cena ta dotyczy szkół, przedszkoli i placówek w rejonie działania CDN.

Dla pozostałych jednostek spoza rejonu działania CDN cena jest ustalana indywidualnie. Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

 


Wypełnij formularz - zamów radę

 

Formy płatności (nr konta)

  • Od 01.01.2017r. nie będą przyjmowane wpłaty za szkolenia w formie gotówkowej,

    Żądanie wystawienia faktury należy zgłosić na adres e-meil: poprawska@cdn.leszno.pl lub telefonicznie nr 65 529 90 62 wew 25. Faktura dla płatnika VAT (placówka – jednostka miasta/gminy, inna jednostka) lub na żądanie osoby fizycznej zostanie wystawiona i winna być odebrana w księgowości CDN pok. Nr 105 do godziny 15.30.

    Odpłatność za szkolenie należy uregulować przelewem w miesiącu szkolenia, nie później niż na 3 dni przed terminem zajęć na rachunek:

    Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie ul. Bolesława Chrobrego 15 64-100 Leszno numer rachunku BZ WBK O/Leszno 71 1090 1245 0000 0001 1532 8876, z podaniem imienia i nazwiska uczestnika oraz nazwy szkolenia.

    Wszelkich informacji udzielają:

    Marlena Poprawska tel 65 529 90 62 wew 25, e-mail : poprawska@cdn.leszno.pl

    Dorota Snela tel 65 529 90 62 wew 24, e-mail: snela@cdn.leszno.pl

  • Więcej informacji dot. płatności i faktur

Informator

 

Szanowni Państwo Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie prezentuje ofertę szkoleniową na rok szkolny 2017/2018. Zapisy organizowane są tylko na te formy, przy których został podany termin realizacji. Serdecznie zapraszamy na zajęcia.

Spis treści - Obszary tematyczne szkolenia

 

Awans zawodowy nauczyciela stażysty

Obowiązujące akty prawne. Spełnienie wymagań niezbędnych do uzyskania stopnia awansu. Przygotowanie dokumentacji nauczyciela stażysty.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium awans zawodowy nauczycieli zainteresowani nauczyciele Karolina Nowak, Edyta Zarembska-Marciniak Karolina Nowak, Edyta Zarembska-Marciniak 4 45

Awans zawodowy nauczyciela kontraktowego na mianowango

Obowiązujące akty prawne. Spełnienie wymagań niezbędnych do uzyskania stopnia awansu. Przygotowanie dokumentacji nauczyciela kontraktowego.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium awans zawodowy nauczycieli zainteresowani nauczyciele Karolina Nowak, Edyta Zarembska-Marciniak Karolina Nowak, Edyta Zarembska-Marciniak 4 45

Awans zawodowy nauczyciela mianowanego na dyploowanego

Obowiązujące akty prawne. Spełnienie wymagań niezbędnych do uzyskania stopnia awansu. Przygotowanie dokumentacji nauczyciela mianowanego.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium awans zawodowy nauczycieli zainteresowani nauczyciele Karolina Nowak, Edyta Zarembska-Marciniak Karolina Nowak, Edyta Zarembska-Marciniak 4 45

Młody nauczyciel na półmetku - o roli dokumentowania pracy młodego nauczyciela - część 2

Dokumentowanie własnych działań. Doskonalenie warsztatu pracy. O roli młodego nauczyciela w procesie dydaktycznym.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący, Warsztaty metodyczne awans zawodowy nauczycieli Młodzi nauczyciele wszystkich typów szkół. Agata Sadowska Agata Sadowska 4 30

Awans zawodowy nauczyciela - mianowany na dyplomowanego

Przebieg stażu krok po kroku. Dokumentowanie działań nauczyciela mianowanego. Przygotowanie nauczyciela do rozmowy kwalifikacyjnej.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący, Seminarium awans zawodowy nauczycieli Nauczyciele wszystkich typów szkół w szczególności nauczyciele wychowania fizycznego. Agata Sadowska Agata Sadowska 4 45

Będzie zabawa! Język obcy w szkole podstawowej z wykorzystaniem aplikacji internetowych

Narzędzia TIK wspierające pracę nauczyciela, tworzenie quizów, gier i ankiet, aplikacje internetowe jako urozmaicenie technik pracy na lekcji.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący, Warsztaty metodyczne języki obce nauczyciele języków obcych szkół podstawowych Justyna Kokocińska Justyna Kokocińska 4 30

Twórcze sposoby na gramatykę gwarancją precyzji i poprawności językowej w kontekście nowej podstawy programowej

Dedukcyjne i indukcyjne podejście do nauczania gramatyki, twórcze ćwiczenia gramatyczne, rola gramatyki w nauczaniu języka obcego.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne języki obce zainteresowani nauczyciele języków obcych Justyna Kokocińska Justyna Kokocińska 4 30

Kształtowanie kompetencji kulturowej w nauczaniu języka obcego w kontekście nowej podstawy programowej

Biegłość językowa a efektywna komunikacja, świadomość kultury własnej i obcej, metody i sposoby pracy w edukacji międzykulturowej.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne języki obce zainteresowani nauczyciele języków obcych Justyna Kokocińska Justyna Kokocińska 4 30

Tworzymy komiksy, historyjki, książeczki, dialogi na języku obcym na bazie aplikacji internetowych

Narzędzia do tworzenia komiksów Writecomics, Toondoo, Pixton, Storyjumper - narzędzie do tworzenia książeczek oraz barwnych historyjek online; Storybird - tworzenie dialogów, książeczek, historyjek.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne języki obce zainteresowani nauczyciele języków obcych Justyna Kokocińska Justyna Kokocińska 4 30

Język angielski dla najmłodszych - gry i zabawy dla najmłodszych

Gry i zabawy z piosenką. Wykorzystanie historyjek w nauce języka angielskiego. Gry i zabawy ruchowe.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne języki obce zainteresowani nauczyciele języków obcych Justyna Lorych Justyna Lorych 4 30

Zastosowanie QTA w praktyce nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej

Istota metody QTA. Pytania, które kształcą twoje dziecko. Przykłady zastosowania QTA w procesie edukacyjnym uczniów klas 1-3.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele edukacji wczesnszkolnej Violetta Michalczak Violetta Michalczak 4 30

Ocenianie na wychowaniu fizycznym a podstawa programowa

Usystematyzowanie zasad oceniania na lekcji wychowania fizycznego

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele wychowania fizycznego Agata Sadowska Agata Sadowska 4 30

Fotografia w szkole podstawowej - pomysł na ciekawe zajęcia

Pomysły na zajęcia z fotografią na lekcji języka polskiego, historii, biologii, geografii, techniki itp. Prawo w fotografii. Podstawowe zasady prawidłowej kompozycji zdjęcia. Podstawy cyfrowej ciemnii - czyli jak skorygować zdjęcie po jego zrobieniu za pomocą darmowego narzędzia Photoscape. Proste aplikacje internetowe do zabawy ze zdjęciami: AddText, Loona Pix, Photo Face Fun, GifGear, Photo-notes, Tuxpi, Toony Tool, Canva, Picture 2 Life.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele wychowania fizycznego Justyna Lorych Krzysztof Tarka, Justyna Lorych 5 70

Ocenianie na wychowaniu fizycznym a podstawa programowa

Usystematyzowanie zasad oceniania na lekcji wychowania fizycznego

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele wychowania fizycznego Agata Sadowska Agata Sadowska 4 30

Ergonomia pracy nauczyciela

Uświadomienie nauczycielom zasad właściwego, zdrowego funkcjonowania w pracy.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego Nauczyciele wszystkich typów szkół Agata Sadowska Agata Sadowska 4 30

Program własny - dokumentacja pracy nauczyciela wychowania fizycznego

Przybliżenie zasad pisania programu własnego w świetle Prawa Oświatowego

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele wychowania fizycznego Agata Sadowska Agata Sadowska 4 30

Edukacja przez szachy w szkole w nawiązaniu do nowej podstawy programowej dla klas 1-3

Historia gry w szachy. Zasady gry i podstawowe pojęcia szachowe. Przebieg partii szachowej. Metody rozwijania zdolności matematycznych i logicznego myślenia poprzez grę w szachy. Zabawy i łamigłówki szachowe dla uczniów klas 1-3.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego zainteresowani nauczyciele Justyna Lorych Krzysztof Tarka 8 100

Jeden Świat - edukacja globalna w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Rola i zadania edukacji globalnej. Pojęcie edukacji zrównoważonego rozwoju. Poprzez zabawę poznajemy kraje globalnego południa. Ćwiczenia i zabawy ogólnogeograficzne.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego Nauczyciele przedszkoli i klas 1-3 szkoły podstawowej Justyna Lorych Krzysztof Tarka 4 60

Matematyczne łamanie głowy

Strategie stymulujące myślenie matematyczne dzieci klas 1-3. Gry i zabawy rozwijające logiczne myślenie,ich zastosowanie w edukacji wczesnoszkolnej. Rozwiązywanie różnych zadań matematycznych a nabywanie kompetencji matematycznych ucznia I etapu kształcenia.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej Violetta Michalczak Violetta Michalczak 4 30

Czy w edukacji wczesnoszkolnej konieczne są zadania domowe?

Rola i celowość pracy domowej na I etapie kształcenia. Rodzaje zadań domowych. Zasady nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej przy planowaniu, sporządzaniu, sprawdzaniu i ocenianiu pracy domowej.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej Violetta Michalczak Violetta Michalczak 4 30

Kształtowanie umiejętności wypowiadania się na I etapie kształcenia w kontekście nowej podstawy programowej

Podstawa programowa kształcenia ogólnego edukacji wczesnoszkolnej a formy wypowiedzi ustnej i pisemnej. Indywidualizacja wymagań stosownie do potrzeb i możliwości poszczególnych wychowanków. Rodzaje ćwiczeń sprzyjających redagowaniu różnych form wypowiedzi.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego zainteresowani nauczyciele I etapu kształcenia Violetta Michalczak Violetta Michalczak 4 30

Budowanie zespołów nauczycielskich. Planowanie ich pracy

Dlaczego praca zespołowa? Budowanie zespołu. Zasady organizacji zespołu.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele wszystkich typów szkół Renata Skowronek Renata Skowronek 5 37,5

Motywowanie uczniów i techniki uczenia się w praktyce

Sposoby motywowania uczniów do nauki. Umiejętności interpersonalne zwiększające zaangażowanie uczniów. Praktyczne zastosowanie technik efektywnego uczenia się.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele wszystkich typów szkół Renata Skowronek Renata Skowronek 5 37,5

Indywidualizacja pracy z uczniem o różnych potrzebach edukacyjnych

Istota indywidualizacji – podstawowe informacje. Sposoby praktycznych rozwiązań w pracy z uczniem mającym różnorodne trudności w nauce. Sposoby praktycznych rozwiązań w pracy z uczniem uzdolnionym.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego Nauczyciele przedszkoli, Nauczyciele klas I-III, Nauczyciele szkół podstawowych, Nauczyciele gimnazjów, Nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych Renata Skowronek Renata skowronek 5 37,5

Komunikacja interpersonalna i jej praktyczne zastosowanie w relacjach z uczniami i rodzicami

Podstawowe pojęcia komunikacji interpersonalnej. Zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Informacja zwrotna jako jeden z elementów oceniania kształtującego.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego Nauczyciele przedszkoli, Nauczyciele klas I-III, Nauczyciele szkół podstawowych, Nauczyciele gimnazjów, Nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych Renata Skowronek Renata Skowronek 5 37,5

Lekcja koleżeńska jako metoda wzajemnego wspierania się nauczycieli w doskonaleniu umiejętności i kompetencji zawodowych

Lekcja pokazowa a lekcja koleżeńska. Cele lekcji i przygotowanie się do zajęć. Informacja zwrotna i autoewaluacja.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego , Nauczyciele klas I-III, Nauczyciele szkół podstawowych, Nauczyciele gimnazjów, Nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych Renata Skowronek Renata Skowronek 5 37,5

Aktywizowanie przedszkolaka

Zabawy swobodne. Zabawy ruchowe. Twórcze zabawy plastyczne, muzyczne i inne.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztat metodyczny podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele wychowania przedszkolnego Emilia Chrzanowska Emilia Chrzanowska 2 15

Sprawny ruchowo przedszkolak

Rozwój fizyczny dziecka przedszkolnego. Bezpieczeństwo zajęć i zabaw ruchowych. Metody zajęć ruchowych.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztat metodyczny podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele wychowania przedszkolnego Emilia Chrzanowska Emilia Chrzanowska 2 15

Ocenianie kształtujące

Istota OK. Elementy OK. Ćwiczenia w zakresie zastosowania elementów OK.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele II, III, IV etapu edukacyjnego Iwona Gubańska Iwona Gubańska 5 37,5

Jak pracować z lekturą (w kontekście nowej podstawy programowej)

Zalecenia do nowej podstawy programowej języka polskiego. Sposoby pracy z tekstem literackim Ćwiczenia w zakresie stosowania zaprezentowanych sposobów pracy z lekturą.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele języka polskiego II, III i IV etapu edukacyjnego oraz II etapu wg nowej podstawy programowej (kl. IV - VIII szkoły podstawowej) Iwona Gubańska Iwona Gubańska, Edyta Zarembska-Marciniak, Renata Skowronek 6 45

Staram się uczyć efektywnie, czyli o czym nauczyciel wiedzieć powinien

Czynniki zewnątrzszkolne warunkujące efektywne nauczanie. Czynniki wewnątrzszkolne warunkujące efektywne nauczanie. Wymiana doświadczeń.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalnej Iwona Gubańska Iwona Gubańska 5 37,5

Aktywizowanie uczniów na lekcjach języka polskiego

Metody aktywizujące a tradycyjne. Prezentacje wybranych metod i technik aktywizujących. Zastosowanie metod i technik aktywizujących w praktyce.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele języka polskiego w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej Iwona Gubańska Iwona Gubańska 5 37,5

Kształtowanie uwagi dziecka edukacji wczesnoszkolnej

Rola uwagi dziecka w procesie uczenia się. Zasady pracy nauczyciela w sterowaniu i podtrzymywaniu uwagi dziecka. Zadania i ćwiczenia stymulujące uwagę małego dziecka.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztat metodyczny podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego zainteresowani nauczyciele edukacji wczesnoszklnej Violetta Michalczak Violetta Michalczak 2 15

Efektywne nauczanie w edukacji wczesnoszkolnej

Warunki sprzyjające efektywnej nauce. Zadania nauczyciela w procesie edukacyjnym - efektowność, a efektywność uczenia. Preferowane strategie w edukacji wczesnoszkolnej.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztat metodyczny podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego zainteresowani nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej Violetta Michalczak Violetta Michalczak 2 15

Zostałem nauczycielem - rady i dobre praktyki dla młodego nauczyciela - część 1

Nauczyciel, czyli kto? Pierwszy rok w szkole. Funkcjonowanie młodego nauczyciela w środowisku szkolnym- Rada Pedagogiczna. Dobre praktyki nauczyciela.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący, Konferencja podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego Młodzi nauczyciele wszystkich typów szkół. Agata Sadowska Agata Sadowska 4 40

Łyżwiarstwo - aktywność ruchowa dla każdego

Historia łyżwiarstwa. Rodzaje łyżew, dyscypliny, bezpieczeństwo. Podstawy metodyki nauczania łyżwiarstwa - poruszanie się, ślizgi, skręty, jazda po okręgu, jazda tyłem.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący, Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego Nauczyciele wychowania fizycznego wszystkich typów szkół oraz zainteresowani nauczyciele. Agata Sadowska Jacek Tarnas 6 45

Projekt edukacyjny w szkole/placówce

Projekt edukacyjny jako przykład metody aktywizującej. Zastosowanie projektu edukacyjnego na lekcjach humanistycznych. Przykłady projektów edukacyjnych.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele przedmiotów humanistycznych wszystkich typów szkół Renata Skowronek Renata Skowronek , Iwona Gubańska , Edyta Zarembska - Marciniak 5 37,5

Jak pomóc uczniom zrozumieć każdą lekcję? O celach uczenia się

Dlaczego stosować cele uczenia się? Teoria działania oparta na celach uczenia się, określanie kluczowych treści lekcji.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztat metodyczny podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego zainteresowane szkoły Justyna Kokocińska Justyna Kokocińska 2 15

Praca z uczniem zdolnym oraz sposoby wspierania rozwoju talentów

Pojęcie i cechy ucznia zdolnego. Sposoby organizowania kształcenia uczniów zdolnych. Współpraca nauczycieli i rodziców uczniów zdolnych.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego Nauczyciele przedszkoli, Nauczyciele klas I-III, Nauczyciele szkół podstawowych, Nauczyciele gimnazjów, Nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych Renata Skowronek Renata Skowronek 5 37,5

Uczenie metodą rozwiązywania problemów

Omówienie wybranych metod rozwiązywania problemów. Określenie zasad planowania lekcji problemowych i budowanie scenariusza lekcji. Wykorzystanie gry dydaktycznej „poker kryterialny”.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego Nauczyciele przedszkoli, Nauczyciele klas I-III, Nauczyciele szkół podstawowych, Nauczyciele gimnazjów, Nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych Renata Skowronek Renata Skowronek 5 37,5

Cuda z papierowych talerzyków

Wykorzystanie papierowych form użytkowych do projektowania prac plastycznych. Wzory i szablony prac dla dzieci. Ekspozycje prac.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego Nauczyciele przedszkoli , nauczyciele eduakcji wczesnoszkolnej, szkół podstawowych, opiekunowie światlic, zainteresowani tematyką D. Waszyńska- Samolak D. Waszyńska- Samolak 6 60

Wzory prac plastycznych dla dzieci młodszych

Wykorzystanie papierowych form użytkowych jako tworzywa plastycznego. Wzory i szablony prac plastycznych dla dzieci. Zastosowanie łączonych technik.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele przedszkoli, eduakcji wczesnoszkolnej, szkół podstawowych , opiekunowie świetlic D. Waszyńska- Samolak D. Waszyńska- Samolak 6 60

Co można zrobić z plastikowej butelki

Wykorzystanie form użytkowych do prac plastycznych. Wzory i propozycje prac plastycznych. Zastosowanie różnych technik plastycznych.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego nauczyciele przedszkoli, eduakcji wczesnoszkolnej, szkół podstawowych, opiekunowie świetlic D. Waszyńska - Samolak D. Waszyńska- Samolak 6 60

Emisja i higiena głosu

Rola artykulacji i rezonatorów w prawidłowym operowaniu głosem. Profilaktyka zaburzeń głosu. Budowa i czynności aparatu mowy, typy oddychania. Aparat mowy narzędziem pracy - ćwiczenia fonacyjne, artykulacyjne i dykcji.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego Wszyscy zainteresowani nauczyciele. Zofia Szabel-Zakrzewska Szymon Tritt 6 50

Metody aktywizujące w kształceniu

Rodzaje metod aktywizujących. Praktyczne wykorzystanie metod aktywizujących na lekcji. Projekty własnych rozwiązań z wykorzystaniem metod aktywizujących.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego Nauczyciele wszystkich typów szkół. Zofia Szabel-Zakrzewska Zofia Szabel-Zakrzewska 5 37,5

Cykl spotkań z Instytutem Pmięci Narodowej

Film w edukacji historycznej. Materiały ikonograficzne jako źródła wiedzy o omawianym temacie. Prezentacja przykładowych scenariuszy lekcji dotyczących tematu.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne podstawa programowa wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego Nauczyciele historii. Zofia Szabel-Zakrzewska Marta Szczesiak - Ślusarek 5 37,5

Doradztwo edukacyjno - zawodowe w klasie 7 szkoły podstawowej i w szkole branżowej I stopnia

Zmiany w doradztwie zawodowym - aspekty prawne. Zmiany w kształceniu ogólnym i zawodowym. Informacja o zawodach, kwalifikacjach i stanowiskach pracy oraz możliwościach uzyskania kwalifikacji zgodnych z potrzebami rynku pracy i predyspozycjami zawodowymi.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne pomoc psychologiczno-pedagogiczna z uwzględnieniem doradztwa edukacyjno-zawodowego doradcy zawodowi, wychowawcy klas szkoły branżowej i klasy VII Maria Koroniak Maria Koroniak 4 30

Wspieranie czy rozwijanie kreatywności dziecka klas 1-3

Różnorodne sposoby wyzwalania twórczej aktywności dziecięcej. Ćwiczenia, zadania stymulujące kreatywność dziecka. Zadania kreatywnego nauczyciela.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne praca nauczyciela w formach pozaszkolnych nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej Violetta Michalczak Violetta Michalczak 4 50

Programowanie bez komputera w edukacji wczesnoszkolnej

Podstawa programowa edukacji wczesnoszkolnej a zagadnienia programowania najmłodszych. Rola gier i zabaw wdrażających dziecko do kodowania. Programowanie w ruchu.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne praca nauczyciela w formach pozaszkolnych nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej Violetta Michalczak Violetta Michalczak 4 30

 

Kurs kierownika i opiekuna wycieczek szkolnych

Podstawa prawna regulująca organizację krajoznawstwa i turystyki. Pełnienie roli kierownika (opiekuna) wycieczek szkolnych. Obowiązująca dokumentacja.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący praca nauczyciela w formach pozaszkolnych wszyscy zainteresowani Justyna Lorych dr Mirosław Radoła 5 120

 

Kurs kierownika wypoczynku

Organizacja wypoczynku dla dzieci i młodzieży. Bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników. Organizacja pracy kierownika wypoczynku z kadrą pedagogiczną oraz z presonelem administracyjno-obsługowym, elementy zarządzania kryzysowego.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący praca nauczyciela w formach pozaszkolnych Nauczyciele przedszkoli, klas I-III, nauczyciele szkół podstawowych, gimnazjów, nauczyciele szkół ponadpodstawowych. Justyna Lorych dr Mirosław Radoła, Piotr Mocny 10 120

Awans zawodowy nauczyciela - kontraktowy na mianowanego

Przebieg stażu krok po kroku. Dokumentowanie działań nauczyciela kontraktowego. Przygotowanie nauczyciela do egzaminu.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący, Seminarium prawo oświatowe i zarządzanie oświatą Nauczyciele wszystkich typów szkół w szczególności nauczyciele wychowania fizycznego. Agata Sadowska Agata Sadowska 4 30

Wychowanie do wartości w kontekście nowej podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej

Wychowanie - zadanie domu, szkoły. Praca nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej nad kształtowaniem wartości. Priorytetowe wartości zawarte w nowej podstawie programowej edukacji wczesnoszkolnej.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium problematyka wychowawcza nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej Violetta Michalczak Violetta Michalczak 4 30

System wartości w przedszkolu w nowej podstawie programowej

Poczucie własnej wartości i szacunek do innych. Relacje rówieśnicze, przestrzeganie norm społecznych. Przynależność do rodziny, grupy przedszkolnej, narodu.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium problematyka wychowawcza nauczyciele wychowania przedszkolnego Emilia Chrzanowska Emilia Chrzanowska 4 30

Edukacja zdrowotna - zapobieganie skutkom nadwagi u dzieci i młodzieży

Uświadomienie zagrożeń skutków i otyłość wśród dzieci i młodzieży.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Szkolenie rady pedagogicznej, warsztaty metodyczne, zespół samokształceniowy problematyka wychowawcza nauczyciele wychowania przedszkolnego Agata Sadowska Agata Sadowska 4 30

Społeczne umiejętności przedszkolaka w nowej podstawie programowej

Pozytywny obraz dziecka w grupie przedszkolnej. Dziecko członkiem grupy rówieśniczej. Wyrażanie przeżyć i wrażliwość na uczucia rówieśników.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium problematyka wychowawcza nauczyciele wychowania przedszkolnego Emilia Chrzanowska Emilia Chrzanowska 4 30

Zdolności przedszkolaków - nowa podstawa programowa

Rozpoznawanie uzdolnień dziecka. Metody pomagające rozwijać uzdolnienia. Indywidualizacja zadań.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium problematyka wychowawcza nauczyciele wychowania przedskolnego Emilia Chrzanowska Emilia Chrzanowska 4 30

Emocje przedszkolaka w nowej podstawie programowej

Odporność emocjonalna u dzieci. Rozpoznawanie i nazywanie podstawowych emocji. Rozmowy i zabawy o uczuciach.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza nauczyciele wychowania przedszkolnego Emilia Chrzanowska Emilia Chrzanowska 4 40

Wielokierunkowa aktywność dziecka przedszkolnego w nowej podstawie programowej

Organizowanie warunków fizycznego rozwoju dziecka. Organizowanie warunków społecznego rozwoju dziecka. Organizowanie warunków poznawczego rozwoju dziecka.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium problematyka wychowawcza nauczyciele wychowania przedszkolnego Emilia Chrzanowska Emilia Chrzanowska 4 30

Samodzielny przedszkolak - nowa podstawa programowa

Pozytywny obraz siebie. Bezpieczeństwo emocjonalne. Stosowanie jasnych zasad i reguł.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium problematyka wychowawcza nauczyciele wychowania przedszkolnego Emilia Chrzanowska Emilia Chrzanowska 4 30

Metoda projektu i inne metody w przedszkolu

Znaczenie metod aktywizujących w przedszkolu. Metoda projektu. Odgrywanie ról, mapy mentalne, linia czasu, praca w grupach...

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza nauczyciele wychowania przedszkolnego Emilia Chrzanowska Emilia Chrzanowska 4 40

Rola wychowawcy klasowego

Fazy formowania się grupy - dynamika zespołu. Najważniejsze zadania nauczyciela wychowawcy. Sposoby oddziaływań wychowawczych.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza nauczyciele II, III, IV eatpu edukacyjnego, inni zainteresowani nauczyciele Iwona Gubańska Iwona Gubańska 6 45

Ład w klasie a efektywność nauczania

Czynniki wpływające na efektywną naukę. Działania dyscyplinujące klasę. Wymiana doświadczeń.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza nauczyciele gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalnej Iwona Gubańska Iwona Gubańska 5 50

Tutoring jako skuteczna strategia komunikacyjna w szkole

Tutoring – zasady funkcjonowania w szkole. Kim jest i co w szkole może czynić tutor? Rodzaje tutoringu. Narzędzia coachingowe w warsztacie tutora.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący problematyka wychowawcza zainteresowani nauczyciele Edyta Zarembska-Marciniak Edyta Zarembska-Marciniak 4 30

Trudny rodzic jako klient szkoły – jak go zrozumieć i jak z nim współpracować?

Bariery w kontakcie z rodzicami, utrudniające wzajemne relacje. Potrzeby rodziców i nauczycieli we wzajemnych relacjach. Organizowanie zebrań z rodzicami.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza Nauczyciele przedszkoli, Nauczyciele klas I-III, Nauczyciele szkół podstawowych, Nauczyciele gimnazjów, Nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych Renata Skowronek Renata Skowronek 5 37,5

Jak rozmawiać z trudnym rodzicem? Zasady budowania dobrych relacji

Bariery w kontakcie z rodzicami , utrudniające wzajemne relacje. Potrzeby rodziców i nauczycieli we wzajemnych relacjach. Organizowanie zebrań z rodzicami.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący problematyka wychowawcza Nauczyciele przedszkoli, Nauczyciele klas I-III, Nauczyciele szkół podstawowych, Nauczyciele gimnazjów, Nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych Renata Skowronek Renata Skowronek 3 22,5

Praca z uczniem zdolnym oraz sposoby wspierania rozwoju talentów

Pojęcie i cechy ucznia zdolnego. Sposoby organizowania kształcenia uczniów zdolnych. Współpraca nauczycieli i rodziców uczniów zdolnych.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztat metodyczny problematyka wychowawcza Nauczyciele przedszkoli, Nauczyciele klas I-III, Nauczyciele szkół podstawowych, Nauczyciele gimnazjów, Nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych Renata Skowronek Renata Skowronek 3 37,5

Jak radzić sobie w sytuacjach agresji i przemocy w szkole?

Agresja a przemoc w szkole. Konsekwencje zjawiska dla społeczności szkolnej. Trzypoziomowy proces działań wobec agresji w szkole. Co robić - działania proaktywne i reaktywne.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza nauczyciele wszystkich typów szkół Renata Skowronek Renata Skowronek 5 37,5

W jaki sposób nauczyciel może budować swój autorytet?

Poznanie podstawowych czynników sprzyjających budowaniu autorytetu nauczyciela. Poznanie technik ułatwiających radzenie sobie ze stresem i własnymi emocjami. Poznanie zasad skutecznej komunikacji w oparciu o metodę Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza Nauczyciele klas IV-VI szkół podstawowych i gimnazjów, świetlic oraz inni zainteresowani Iwona Gubańska Aleksandra Pazoła 7 55

Uczeń nadpobudliwy czy niewychowany?

Poznanie podstawowych wiadomości teoretycznych dotyczących ADHD (etiologia, kryteria diagnostyczne, działania sprzyjające osłabieniu objawów). Poznanie podstawowych zasad postępowania z uczniem z ADHD w szkole. Poznanie zasad prowadzenia rozmów z rodzicami dziecka, u którego zdiagnozowano ADHD.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza : Nauczyciele szkół podstawowych i gimnazjów, świetlic oraz inni zainteresowani Iwona Gubańska Aleksandra Pazoła 7 55

Wartości i zasady w pracy wychowawczej nauczyciela

Poznanie głównych przyczyn niewłaściwych zachowań uczniów. Poznanie mechanizmu działania kar. Poznanie podstawowych założeń modelu wychowywania w duchu wartości. Poznanie podstawowych zasad pracy opartej na zasadach.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza Nauczyciele klas IV-VI szkół podstawowych i gimnazjów, świetlic oraz inni zainteresowani Iwona Gubańska Iwona Gubańska 7 55

Zaburzenia ze spectrum autyzmu – podstawy teoretyczne

Poznanie podstawowych objawów zaburzeń ze spectrum autyzmu. Poznanie podstawowych strategii wspierania rozwoju uczniów ze spectrum autyzmu. Poznanie skutecznych oddziaływań edukacyjno-wychowawczych wobec uczniów ze spectrum autyzmu.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza Nauczyciele przedszkoli, szkół podstawowych, świetlic oraz inni zainteresowani Iwona Gubańska Aleksandra Pazoła 7 55

Im wcześniej, tym lepiej – wczesne rozpoznawanie zaburzeń rozwojowych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Poznanie najczęstszych zaburzeń rozwojowych występujących u dzieci. Poznanie głównych przyczyn zaburzeń rozwojowych. Poznanie podstawowych objawów zaburzeń rozwojowych oraz narzędzi do diagnozy przesiewowej.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza Nauczyciel przedszkoli edukacji wczesnoszkolnej, świetlic oraz inni zainteresowani Iwona Gubańska Aleksandra Pazoła 7 55

Wartości i zasady w pracy wychowawczej nauczyciela

Pozna główne przyczyny niewłaściwych zachowań uczniów. Pozna mechanizm działania kar. Pozna podstawowe założenia modelu wychowywania w duchu wartości.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza Nauczyciele klas IV-VI szkół podstawowych i gimnazjów, świetlic oraz inni zainteresowani Iwona Gubańska Aleksandra Pazoła 7 55

Moda na wolontariat

Czym jest wolontariat? Główne przepisy regulujące pracę wolontariuszy w Polsce. Rodzaje wolontariatu, jego organizacja i prowadzenie - przykłady dobrych praktyk.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza Nauczyciele szkół i przedszkoli Zofia Szabel-Zakrzewska Zofia Szabel-Zakrzewska 5 37,5

Samoobrona dla nauczycieli

Metody i powody działania sprawców. Metody radzenia sobie z prowodyrami. Szerokie Pole Widzenia. Instynktowne Reakcje Obronne. Ofensywne aspekty samoobrony. "Przyjaciele". Działanie w sytuacjach ekstremalnych.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne problematyka wychowawcza nauczyciele wszystkich typów szkół. Justyna Lorych Marek Tyczyński 6 100

Umiejętności prospołeczne w pracy nauczyciela

Umiejętności prospołeczne. Umiejętności prospołeczne w pracy nauczyciela. Trening wybranych umiejętności.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący problematyka wychowawcza wszyscy zainteresowani Bożena Roszak Bożena Roszak 12 90

Umiejetność radzenia sobie z narastającymi poroblemami wychowawczymi

Diagnoza problemów wychowawczych w szkole. Podejście rozumiejące nauczyciela. Trening wybranych umiejętności.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący problematyka wychowawcza zainteresowani Bożena Roszak Bożena Roszak 12 90

Radzenie sobie z własną złością

Jak powstaje złość. Przejawy złości. Trening umiejętności radzenia sobie z własnym gniewem.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący problematyka wychowawcza wszyscy zainteresowani Bożena Roszak Bożena Roszak 12 90

Mediacje i negocjacje w szkole

Mediacje i negocjacje ich geneza. Mediatorzy z boiska. Przygotowanie uczniów do prowadzenie mediacji rówieśniczych.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący problematyka wychowawcza zainteresowani nauczyciele Bozena Roszak Bozena Roszak 20 150

Trening zastępowania agresji

Założenia programu i jego filozofia. Rozwój samokontroli w sytuacjach trudnych. Wnioskowanie moralne.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący problematyka wychowawcza zainteresowani nauczyciele Bożena Roszak Bożena Roszak 40 300

Mózg ucznia miejscem pracy nauczyciela – neuroedukacja w efektywnym kształceniu uczniów

Jak się uczy mózg - neurobiologiczne podstawy procesu uczenia się. Fascynujące neurony lustrzane w ławce szkolnej. Wspieranie uczenia się naturalnie przyjaznego człowiekowi. Menu wspierające mózg.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący przedmioty artystyczne zainteresowani nauczyciele Edyta Zarembska-Marciniak Edyta Zarembska-Marciniak 4 30

Biblioterapia jako skuteczna strategia wzmacniania poczucia własnej wartości

Cele i zadania biblioterapii. Etapy i zasady procesu biblioterapeutycznego. Scenariusze zajęć, przykłady tekstów, teksty narracyjne w pracy z młodzieżą, zabawy czytelnicze.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący przedmioty artystyczne zainteresowani nauczyciele   Katarzyna Zimny, Edyta Zarembska-Marciniak 4 30

Tworzenie prezentacji w programie Prezi

Zakładanie konta i logowanie się. Tworzenie prezentacji przy użyciu dostępnych szablonów, wstawianie tekstu, grafiki i obiektów multimedialnych, prezentacji ppt. Zapisywanie i odtwarzanie prezentacji.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący, warsztaty w pracowni komputerowej przedmioty matematyczno-przyrodnicze zainteresowani nauczyciele Karolina Nowak; Edyta Zarembska-Marciniak Karolina Nowak; Edyta Zarembska-Marciniak 4 30

GeoGebra dla początkujących użytkowników programu

Zapoznanie uczestników z wybranymi funkcjami programu. Sporządzenie wybranych konstrukcji geometrycznych. Pliki GeoGebry przydatne w procesie nauczania matematyki.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący przedmioty matematyczno-przyrodnicze nauczyciele matematyki różnych poziomów edukacji Łucja Kasprowiak Łucja Kasprowiak 4 30

GeoGebra dla zaawansowanych użytkowników programu

Zaawansowane funkcje programu. Animacje w programie GeoGebra. Ilustracje dowodów geometrycznych.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący przedmioty matematyczno-przyrodnicze nauczyciele matematyki znający podstawy GeoGebry Karolina Nowak Karolina Nowak 4 30

Jak wykorzystać Otwarte Zasoby Edukacyjne w nauczaniu matematyki w klasach IV-VII SP w kontekście nowej podstawy programowej

Aplikacje mobilne wspomagające nauczanie matematyki. Interaktywne scenariusze zajęć Łamigłówki i quizy dydaktyczne.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne przedmioty matematyczno-przyrodnicze nauczyciele matematyki klas IV-VII szkół podstawowych Łucja Kasprowiak Łucja Kasprowiak, Karolina Nowak 4 30

Jak wykorzystać Otwarte Zasoby Edukacyjne w nauczaniu matematyki w szkole ponadpodstawowej w kontekście nowej podstawy programowej

Aplikacje mobilne wspomagające nauczanie matematyki. Interaktywne scenariusze zajęć. Łamigłówki i quizy dydaktyczne.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne przedmioty matematyczno-przyrodnicze nauczyciele matematyki szkół ponadpodstawowych Karolina Nowak Karolina Nowak, Łucja Kasprowiak 4 30

Praca zespołowa na lekcjach matematyki w szkole ponadpodstawowej w kontekście nowej podstawy programowej

Metody pracy zespołowej. Sposoby organizacji pracy w zespołach uczniowskich. Kiedy praca zespołowa jest efektywna?

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium przedmioty matematyczno-przyrodnicze nauczyciele matematyki szkół ponadpodstawowych Łucja Kasprowiak Łucja Kasprowiak, Karolina Nowak 4 30

Praca zespołowa na lekcjach matematyki w klasach IV-VIII SP w kontekście nowej podstawy programowej

Metody pracy zespołowej. Sposoby organizacji pracy w zespołach uczniowskich. Kiedy praca zespołowa jest efektywna?

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium przedmioty matematyczno-przyrodnicze nauczyciele matematyki w klasach IV-VII SP Karolina Nowak Karolina Nowak, Łucja Kasprowiak 4 30

Warunki i sposoby realizacji wybranych treści podstawy programowej z matematyki w klasach VII-VIII SP

Elementy kombinatoryki. Dowodzenie i argumentacja w SP. Metody i techniki podnoszenia atrakcyjności lekcji matematyki.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne przedmioty matematyczno-przyrodnicze nauczyciele matematyki klas IV-VII SP Karolina Nowak Karolina Nowak, Łucja Kasprowiak 4 30

Prorynkowy model funkcjonowania szkoły zawodowej

Główne założenia polityki oświatowej państwa. Prorynkowy model strategii rozwoju szkoły zawodowej. Cele strategiczne i operacyjne szkoły zawodowej.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium przedmioty zawodowe oraz zmiany w kształceniu zawodowym Dyrekcja i nauczyciele szkoły zawodowej mgr Piotr Urbaniak mgr Piotr Urbaniak 4 30

Zastosowanie aktywizujących metod nauczania na lekcjach przedmiotów zawodowych

Zapoznanie z wybranymi metodami aktywizującymi. Praktyczne zastosowanie wybranych metod. Opracowanie scenariusza zajęć.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne przedmioty zawodowe oraz zmiany w kształceniu zawodowym nauczyciele przedmiotów zawodowych Maria Koroniak Maria Koroniak 4 30

Wizerunek i promocja szkoły technicznej i branżowej

Ocena możliwości i mocnych stron szkoły. Opracowanie planu promocji szkoły. Wykorzystanie mediów, rodziców i pracodawców do promocji szkoły.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium przedmioty zawodowe oraz zmiany w kształceniu zawodowym kadra kierownicza szkoły i zainteresowani nauczyciele Maria Koroniak Maria Koroniak 4 30

Kształtowanie kompetencji personalnych i społecznych uczniów w kształceniu zawodowym

Analiza kompetencji personalnych i społecznych i określenie ich roli w kształceniu zawodowym. KPS w odniesieniu do podstawy programowej. Rola kompetencji personalnych i społecznych w pracy zawodowej.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium przedmioty zawodowe oraz zmiany w kształceniu zawodowym nauczyciele przedmiotów zawodowych Maria Koroniak Maria Koroniak 4 30

Program nauczania podstawowym narzędziem nauczyciela kształcenia zawodowego w realizacji nowej podstawy programowej

Podstawa programowa kształcenia w zawodzie a program nauczania. Program nauczania a potrzeby rynku pracy. Znaczenie programu nauczania w pracy nauczyciela - zawodowca.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium przedmioty zawodowe oraz zmiany w kształceniu zawodowym Nauczyciele szkół branżowych i technicznych Maria Koroniak Maria Koroniak 2 15

Prorynkowy model funkcjonowania szkoły zawodowej

Główne założenia polityki oświatowej państwa. Prorynkowy model strategii rozwoju szkoły zawodowej. Cele strategiczne i operacyjne szkoły zawodowej.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium przedmioty zawodowe oraz zmiany w kształceniu zawodowym Dyrekcja i nauczyciele szkoły zawodowej mgr Piotr Urbaniak mgr Piotr Urbaniak 4 30

Zastosowanie aktywizujących metod nauczania na lekcjach przedmiotów zawodowych

Zapoznanie z wybranymi metodami aktywizującymi. Praktyczne zastosowanie wybranych metod. Opracowanie scenariusza zajęć.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne przedmioty zawodowe oraz zmiany w kształceniu zawodowym nauczyciele przedmiotów zawodowych Maria Koroniak Maria Koroniak 4 30

Wizerunek i promocja szkoły technicznej i branżowej

Ocena możliwości i mocnych stron szkoły. Opracowanie planu promocji szkoły. Wykorzystanie mediów, rodziców i pracodawców do promocji szkoły.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium przedmioty zawodowe oraz zmiany w kształceniu zawodowym kadra kierownicza szkoły i zainteresowani nauczyciele Maria Koroniak Maria Koroniak 4 30

Kształtowanie kompetencji personalnych i społecznych uczniów w kształceniu zawodowym

Analiza kompetencji personalnych i społecznych i określenie ich roli w kształceniu zawodowym. KPS w odniesieniu do podstawy programowej. Rola kompetencji personalnych i społecznych w pracy zawodowej.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium przedmioty zawodowe oraz zmiany w kształceniu zawodowym nauczyciele przedmiotów zawodowych Maria Koroniak Maria Koroniak 4 30

Program nauczania podstawowym narzędziem nauczyciela kształcenia zawodowego w realizacji nowej podstawy programowej

Podstawa programowa kształcenia w zawodzie a program nauczania. Program nauczania a potrzeby rynku pracy. Znaczenie programu nauczania w pracy nauczyciela - zawodowca.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Seminarium przedmioty zawodowe oraz zmiany w kształceniu zawodowym Nauczyciele szkół branżowych i technicznych Maria Koroniak Maria Koroniak 2 15

Analiza wyników egzaminów zewnętrznych do podniesienia jakości pracy szkoły

Różne metody analizy wyników egzaminów zewnętrznych (ilościowe i jakościowe). Wykorzystywanie wyników egzaminów zewnętrznych do poprawy efektywności pracy szkoły. Budowanie programu naprawczego szkoły.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne sprawowanie nadzoru pedagogicznego i ewaluacja Nauczyciele gimnazjów, Nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych Renata Skowronek Renata Skowronek 5 37,5

Wykorzystanie aplikacji internetowych w nauczaniu

Narzędzia TIK wspierające pracę nauczyciela, tworzenie quizów, gier i ankiet, aplikacje internetowe jako urozmaicenie technik pracy na lekcji.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący, Warsztaty metodyczne technologie informacyjne zainteresowani nauczyciele Justyna Kokocińska Justyna Kokocińska 4 30

Myślenie wizualne – kreatywne wykorzystanie w praktyce szkolnej

Zalety notowania metodą map myśli, tworzenie map myśli - główne zasady ich efektywności, jak wizualizować, by tworzyć engramy w pamięci długotrwałej - ćwiczenia praktycznego zastosowania techniki, sketchnotki – zasady tworzenia i kreatywnego ich wykorzystania, ćwiczenia indywidualne, przygotowywanie i wykorzystanie lapbooków dla różnych przedmiotu na wszystkich etapach edukacyjnych.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący technologie informacyjne zainteresowani nauczyciele Edyta Zarembska-Marciniak Edyta Zarembska-Marciniak 4 30

Wykorzystanie e-podręczników oraz otwartych zasobów edukacyjnych efektywnym kształceniu na przedmiotach humanistycznych

Jak pracować z e-podręcznikiem analiza zasad funkcjonowania, prezentacja możliwości: Learninig Aps, Kahoot, platformy e-learningowej MOODLE, mindomo, GNOMIO, zajęcia praktyczne przy komputerze.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący, warsztaty w pracowni komputerowej technologie informacyjne zainteresowani nauczyciele Edyta Zarembska-Marciniak Edyta Zarembska-Marciniak 4 30

Kreatywny, innowacyjny, twórczy nauczyciel w szkole i poza nią. Wspomaganie nauczycieli w kształtowaniu postaw kreatywności i innowacyjności uczniów

Kim jest osoba kreatywna? Czym jest kreatywność i twórczość? Jakie są innowacje? Czym są kompetencje kluczowe twórczego nauczyciela, Jak tworzyć postawy i środowisko sprzyjające kreatywności, Scenariusze zabaw, gier i ćwiczeń dla uczniów rozwijające myślenie twórcze i kreatywne, scenariusze zebrań z rodzicami, zabaw i gier rodzinnych.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący technologie informacyjne zainteresowani nauczyciele Edyta Zarembska-Marciniak Edyta Zarembska-Marciniak 4 30

Metoda WebQuestu - jak wykorzystać zasoby Internetu w dydaktyce

Idea metody webquestu - czym się charakteryzuje, rodzaje, struktura. Najważniejsze etapy webquestów – zadania uczących się, zadania nauczyciela. Przykłady praktycznej realizacji webquestów w dydaktyce szkolnej.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne technologie informacyjne Nauczyciele szkół. Zofia Szabel-Zakrzewska Zofia Szabel-Zakrzewska 5 37,5

Platforma LearningApps w pracy nauczyciela

Zakładanie konta, obsługa i zasoby platformy LearningApps. Przygotowywanie interaktywnych aplikacji. Tworzenie klasy i kont uczniów.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne technologie informacyjne nauczyciele Anna Dylak Anna Dylak 4 30

Blog w edukacji

Rejestracja i podstawowa obsługa bloga na bezpłatnych platformach (w tym Wordpress). Blog jako łatwe i skuteczne narzędzie dzielenia się wiedzą i przekazywania informacji. Przykłady zastosowania bloga w edukacji.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący technologie informacyjne Nauczyciele klas I-III, Nauczyciele szkół podstawowych, Nauczyciele gimnazjów Anna Dylak Anna Dylak 4 30

Tworzenie prezentacji online

Przegląd bezpłatnych narzędzi do tworzenia prezentacji online. Tworzenie prezentacji w wybranych aplikacjach.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne technologie informacyjne Nauczyciele klas I-III, Nauczyciele szkół podstawowych, Nauczyciele gimnazjów Anna Dylak Anna Dylak 4 30

Jak utworzyć test lub ankietę online?

Prezentacja bezpłatnych narzędzi do opracowania i zdalnego przeprowadzania testu/ankiety. Tworzenie testu/ankiety online - ćwiczenia praktyczne. Udostępnianie testu/ankiety innym użytkownikom.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Warsztaty metodyczne technologie informacyjne Nauczyciele klas I-III, Nauczyciele szkół podstawowych, Nauczyciele gimnazjów Anna Dylak Anna Dylak 4 30

Liderzy edukacji: Gamifikacja w szkole

Szkolenie zajmuje się unikatowymi potrzebami szkół w zmieniającym się krajobrazie edukacji i technologii. Aplikacja poznana na kursie umożliwi tworzenie gier i quizów o różnym stopniu trudności i tematyce. Pomaga ona motywować uczniów do nauki dzięki opcji zbierania punktów umożliwiających zakup „wirtualnych” gadżetów na platformie lub realnych nagród ustalonych z nauczycielem (np. ocen).

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący technologie informacyjne zainteresowani nauczyciele Anna Dylak, Justyna Lorych Anna Dylak, Justyna Lorych, Kamil Prozorowski, Krzysztof Tarka 6 65

Scratch Junior w klasach I-III rozwiązywanie zadań z matematyki i języka polskiego w oparciu o naukę programowania oraz rozwijanie umiejętności około-programistycznych

Nauka programowania poprzez tworzenie prostych aplikacji dydaktycznych. Przedstawienie przykładowych scenariuszy zajęć. Innowacyjne gry planszowe do druku (kodowanie bez komputera dla każdego) dla początkujących i zaawansowanych. Zadania rozwijające umiejętności około programistyczne i myślenie komputacyjne (kodowanie bez komputer). Rysowanie i układanie algorytmów.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący technologie informacyjne Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej Anna Dylak Kamil Prozorowski 6 100

Edmondo - praca w chmurze. Bezpłatny dostęp do narzędzi do zarządzania klasą, komunikacji i kształcenia online.

Tworzenie edukacyjnej sieć społecznościową z własnym kalendarzem, e-dziennikiem, narzędziem do tworzenia testów i quizów online.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący technologie informacyjne Zainteresowani nauczyciele Anna Dylak Kamil Prozorowski 5 80

Malowanie z pingwinkiem - grafika komputerowa w klasach I-III szkoły podstawowej w nawiązaniu do nowej podstawy programowej.

Tworzenie obrazków, quizów rebusów w programie graficznym. Rozwijanie myślenia komputacyjnego. W ramach kursu doskonalącego każdy nauczyciel otrzyma profesjonalne materiały szkoleniowe (publikację ze scenariuszami zajęć), pozwalające lepiej planować zajęcia komputerowe.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący technologie informacyjne Zainteresowani nauczyciele Anna Dylak Kamil Prozorowski 4 60

Scratch programowanie w klasach IV-VIII… od zera (poziom 1)

Poznajemy środowisko Scratch i podstawowe pojęcia programistyczne wymagane w klasach IV-VIII. Tworzymy proste animacje. W ramach kursu doskonalącego każdy nauczyciel otrzyma profesjonalne materiały szkoleniowe (publikację ze scenariuszami zajęć), pozwalające lepiej planować zajęcia komputerowe, rozwijać umiejętności, wiedzę oraz da poczucie pewności w planowaniu i wdrażaniu programowania.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący technologie informacyjne Nauczycielie informatyki klas IV-VIII szkoły podstawowej Anna Dylak Kamil Prozorowski 8 120

Scratch programowanie w klasach IV-VIII… do gier kodera (poziom 2)

Programowanie prostych gier w środowisku Scratch w klasach IV-VIII. W ramach kursu doskonalącego każdy nauczyciel otrzyma profesjonalne materiały szkoleniowe (publikację ze scenariuszami zajęć), pozwalające lepiej planować zajęcia komputerowe, rozwijać umiejętności, wiedzę oraz da poczucie pewności w planowaniu i wdrażaniu programowania.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący technologie informacyjne Nauczycielie informatyki klas IV-VIII szkoły podstawowej Anna Dylak Kamil Prozorowski 8 120

Mali mistrzowie programowania. Nauczanie podstaw programowania w klasach I-III szkoły podstawowej w nawiązaniu do nowej podstawy programowej

Celem kursu doskonalącego pod nazwą "Mali mistrzowie programowania" jest upowszechnienie nauki programowania w polskich szkołach. Szkolenie to pomoże nauczycielom rozwijać umiejętności, wiedzę oraz da im poczucie pewności w planowaniu i wdrażaniu podstaw programowania. W ramach kursu doskonalącego każdy nauczyciel otrzyma profesjonalne materiały szkoleniowe (publikację ze scenariuszami zajęć), pozwalające lepiej planować zajęcia komputerowe, rozwijać umiejętności, wiedzę oraz da poczucie pewności w planowaniu i wdrażaniu programowania również bez komputerów. Szkolenie "Mali mistrzowie programowania" nie ma na celu zrobienia z nauczycieli programistów. Jest to kurs, który pokazuje nauczycielom jak uczyć podstaw programowania i myślenia komputacyjnego. Zajęcia mają za zadanie przyczynić się do podniesienia kompetencji twardych oraz zachęcić dzieci do kreatywnego spędzania czasu przed komputerem.

Rodzaj formy

Obszar tematyczny szkolenia

Adresat szkolenia

Kierownik kursu

Prowadzący kurs

Ilość godzin lekcyjnych

Cena

Kurs doskonalący technologie informacyjne Nauczycielie informatyki klas IV-VIII szkoły podstawowej Anna Dylak Kamil Prozorowski 8 100

Kontakt

 Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Lesznie

ul. Bolesława Chrobrego 15
64-100 Leszno

tel. 65 529 90 62
fax 65 529 31 09
NIP: 697-10-20-103
REGON: 00 1387 29 0000 000
e-mail: oswiata@cdn.leszno.pl

Redakcja

Godziny urzędowania

Sekretariat

poniedziałek - 8:00 - 16:00
wtorek-piątek 7:30 - 15:30


Organizacja szkoleń
poniedziałek - piątek: 7.30-15.30, parter/pokój nr 13


Biblioteka

Leszno pn – pt 9.00 – 18.00
Filia Rawiczu i Kościanie pn, wt, pt 9.00 – 17.00
śr, cz 9:00 - 16:00
Filia w Gostyniu - pn, wt, pt 9:00 - 17:00
śr 9:00 - 16:00
cz 9:00 - 16:00

 

Obserwuj Nas

Bądź na bieżąco z informacjami CDN Leszno